لوله بازکنی فوری شهرک غرب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



لوله بازکنی فوری شهرک غرب به صورت شبانه روزی و تضمین شده خدمات باکیفیت و مطمئنی را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان و همشهریان عزیز در شهر تهران ارائه می کند.
در صورت بروز هر گونه مشکل از جمله گرفتگی لوله های فاضلاب، گرفتگی لوله های سرویس بهداشتی، گرفتگی توالت فرنگی، نشتی آب و .... کافی است که تنها با شرکت خدماتی لوله بازکنی فوری شهرک غرب تهران تماس بگیرید!



همه ما خانه ای لذت بخش، منظم و با صفا را دوست داریم. خیلی ها برای رسیدن به همچین خانه ای حاضرند هزینه های هنگفتی کنند، حالا در نظر بگیرید خانه شما از این نظر انتظار شما را بر آورده نکند.


 به عقیده اکثر صاحب خانه ها آزار دهنده ترین چیزی که میتواند آرامش یک خانه را بهم زند، بوی نامطبوع و آثار آن درخانه است، که وقتی دنبال منشا این بو میگردند به گرفتگی و مشکلات لوله و چاه فاضلاب بر میخورند.


اولین اقدام دست زدن به روش های خانگی و ساده است که برای مشکلات سطحی و جزئی چاه وفاضلاب میباشند، اما اگر گرفتگی سخت باشد نیاز به مشاور و متخصص این کار است.
ما لوله بازکنی فوری شهرک غرب تهران را برای کار شما پیشنهاد میکنیم، این مجموعه در همه نقاط شهر تهران، آماده خدمت رسانی میباشد در ادامه از این مجموعه اطلاعات بیشتری بهتون داده میشود .



لوله بازکنی فوری

مشکلات جزئی لوله ها ممکن است با مسائل جزئی مثل  تخلیه کند آب - سینک آشپزخانه یا سرویس بهداشتی شروع شود. اما همین مسائل جزئی می توانند به مرور زمان، مشکلات بزرگتری ایجاد کنند.


لوله باز کنی کاری است که نیاز به تجربه و تبحر زیادی دارد و همچنین از دستگاه های مخصوص این کار باید استفاده شود.


لوله بازکنی فوری شهرک غرب تهران  میتواند در کارهای لوله باز کنی، تخلیه چاه، لایروبی و حفر چاه  به شما کمک کند و همچنین آماده است به طور رایگان  با استفاده از بهترین کارشناسانش، برای بازدید و مشاوره به شما عزیزان خدمت رسانی کند.



لوله بازکنی چیست؟

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که لوله فاضلاب ساختمانتان گرفته باشد و نیاز به بازکردن لوله فاضلاب داشته باشید. اما چگونه گرفتگی لوله را حل میکنید؟ از چه ابزاری برای باز کردن لوله استفاده میکنید.
به هر روشی که  بتوان مشکل گرفتگی لوله  آب و فاضلاب را حل کرد لوله باز کنی میگویند، روش های لوله بازکنی متفاوت هستند و نیاز به متخصص دارد، که  شرکت لوله بازکنی فوری شهرک غرب تهران دارای متخصصین فنی کاری در این زمینه میباشد.


روش های باز کردن لوله آب و فاضلاب

مواد شیمیایی: این روش ساده ترین، ارزان ترین و بصرفه  ترین راه برای باز کردن لوله میباشد، اما باید توجه داشت که ریختن مواد شیمیایی درون لوله برای گرفتگی های جزئی کاربرد دارد و اگر لوله دچار گرفتگی های سخت شده باشد، نیاز به افراد فنی کار و ماهر میباشد.


تماس با شرکت های لوله باز کنی: با وجود راه های ساده برای باز کردن لوله های آب و فاضلاب که ساده و کم هزینه هستند، دیدید که برای گرفتگی های سخت کاربردی نمیتواند داشته باشند، هنگام رو برو شدن با این مشکل بهترین راه تماس با شرکت های لوله باز کنی است.


لوله بازکنی شهرک غرب تهران با داشتن تجربه چندین ساله در این زمینه، امتحان خودش را پس داده و با داشتن رضایت از طرف مشتریان عزیز، از این امتحان بار ها سربلند بیرون آمده است.

 


چند روش خانگی باز کردن لوله:

1-     یک سوم فنجان نمک و یک سوم فنجان سرکه را ترکیب کنید،  قبل از تمام شدن جوشش ترکیب، آنرا درون فاضلاب بریزید.

2-    جارو برقی خشک و تر را روی مکش مایعات تنظیم کنید، برای جلو گیری از کثیفی  مخرج آنرا ببندید و روی ورودی لوله بگذارید.

3-    آب جوش را در دو یا سه مرحله به داخل لوله بریزید، این روش راحت ترین و بدون هزینه است.

4-    سه تا چهار گالن آب سرد درون سطل بریزید و 3 فنجان جوهر نمک به آن اضافه کنید و هم بزنید ترکیب شروع به جوشش میکند، محلول را داخل فاضلاب بریزید و حدود نیم ساعت به آن فرصت دهید. لوله را با آب داغ بشورید اگر نتیجه نگرفتید دوباره مراحل را تکرار کنید.

5-    اگر لوله حمام گرفته، جوش شیرین و سرکه را قاطی کنید و در دو مرحله درون لوله حمام بریزید و به آن حدود 45 تا 60 دقیقه فرصت دهید سپس وآن را با آب داغ پر کنید.حالا به یکباره درپوش وان را بردارید.

6-    یک دوم فنجان نمک را با یک دوم فنجان جوش شیرین ترکیب کنید و داخل فاضلاب مسدود شده بریزید. 10 تا 20 دقیقه بذارید بماند و بعد آب جوش روی آن بریزید.

 

منبع و ادامه مطلب: لوله بازکنی فوری شهرک غرب

https://shahrakservice.com/quick-opening-pipe/




:: موضوعات مرتبط: لوله بازکنی , ,
:: برچسب‌ها: لوله بازکنی فوری شهرک غرب,لوله بازکنی شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 2 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');